xoxo-khaste-EXO

xoxo-khaste-EXO

xoxo-khaste-EXO=====هرچی تو دلمه مینویسم!
xoxo-khaste-EXO

xoxo-khaste-EXO

xoxo-khaste-EXO=====هرچی تو دلمه مینویسم!

جهنم


نشستم زیر بارون  بدون چتر
گریه میکم
تا کسی اشکامو نبینه
خدایا خودت کمک کن
نه
اشتباهی گفتم
تو هیچ وقت کمکم نمیکنی
این دفعه هم خودم از پسش برمیام
حالا هرچقدر هم زمان ببره برام مهم نیست
فقط میخوام از این جهنم در بیام!



دلم برات تنگ شده


دلم برات تنگ شده
کجایی؟!
دارم برات غصه میخورم
کجایی الان؟!
لباس گرم تنته؟!
سرما که نخوردی؟!هان؟!
درسات چطوره؟!
غذاخوردی؟!
الان...کی پیشته؟!
مواظبته؟!
تب کنی،برات غصه میخوره؟!
نمی دونم...نمیدونم
همه ی سوالام بی جوابه!
برگرد پیشم!




وقتی حالم داغونه

وقتی حالم داغونه کوله پشتی مو برمیدارم و میزنم
تو خیابون

ی نوشیدنی مینوشم
و ارامش میگیرم
ارامشی گذرا
میدونی چرا؟!
چون  دوباره ب یادم میای
شیشه نوشیدنی رو خرد میکنم
از عضبانیت فریاد میزنم
لعنتی
کاش الان بودی
داره برف میاد ومن با خیالت
قدم میزنم
بیا
بیا و با من باش



کریسمس
کریسمس خوبی رو براتون ارزو میکنم

حالم خراب تر از روزای دیگه...
ارزوهام برباد رفت
از اول تا اخر
تک تکشون نابود شد
حتی یکیشونم نموند
بهشون(ارزوهام)التماس کردم...
بمونید پیشم...
اما اونا رفتن
I'm worse than other days ...
Dreams vanished
from the beginning to the end
One was destroyed Tkshvn
Even a discredit hear
I begged them ...
Stay with me ...
But he went