xoxo-khaste-EXO

xoxo-khaste-EXO

xoxo-khaste-EXO=====هرچی تو دلمه مینویسم!
xoxo-khaste-EXO

xoxo-khaste-EXO

xoxo-khaste-EXO=====هرچی تو دلمه مینویسم!

ای دل من باز دوباره...گریه کردی عزیزم بی فایده

حیف توکه بازیچه شی

هیچکی قدرت ندونست...گریه نکن دل داغونم

نمیدونی ولی من میدونم

اون منو تورواز یادبرده

ولی من دارم واسش میخونم

منه ساده لعنتی رو نگاه کن...عمری بپای وعدش موندم

سوختم...ساختم...شکستم..اماازش نگذشتم!!

گریه نکن دل دیونه

نمیدونی ولی اون میدونه...بازیچه بودی واسه تنهاییش

واسه همینه که دل من خون...

خداکجایی که دلم مرد...بجای خوشبختی بد آورد

بدست قلب سنگ نارفیقش شکستو کم آورد

هرگز ندیدی خوبیامو...هیچ وقت ندیدم بدیاتو

اما چرامیخوای بری تنهام بزاری؟

انگار دیگه دوسم نداری

میدونم میری التماس دیگه دیره!!!

دیگه واسه دیدن من دلت نمیگیره

اشکای من داره ممیریزه تو نمی بینی

بدون تاقیامت به  عشقمون مدیونی

بسه دیگه بهونه نیار عزیزم

میدونم که به من دیگه حسی نداری..به منی که عمرمو به پات گذاشتم

نازنینم...دیگه وقتی نداری

بازی نده دیگه تو قلب منو

نمیدونی عزیزم عشقت ریشه زده تو عمق وجودم

اما دردمنو نمیدونی عزیزم

میخوام بمیرم واسه چشمات

نگوکه میری..میمیرم

اسیرقلبم توی دستات...

میخوام بدونم گل هستی چرا قلبو تو شکستس!

میخوام بدونم گل نازم چرا میخوای عشقو ببازم؟!

آهای رفیق بی رحم عشق منو ربودی


آهای یار بی وفا به یاد من نبودی


حالا داری با عشقت زندگیتو میسازی


غافل ازینکه اینجا قلبی شکستی


گرمی دستات رو گونم داره هنوزم حس میشه

اما..میدونم..خیاله


بازم میخوام ببینمت بتونم ببوسم چشاتو

اما..محاله!


مدیونی...به این چشمای مظلوم...


به این دستای خالی...به این قلب داغون!


مدیونی به این پاهای خسته...به این حال پریشون

به این قلب شکسته...!!!!


حلالت که شکستی دلم رو...پاگذاشتی روحسم..روقلبم


غم نشست..نترس..نمیذارم بفهمه رغیبم هرچی که بین منوتو گذشت

هیچکس نمیادپا به پام...این عشق رسم دنیاست..

...

alone
    

_________________________________________
زندگی پر مشغله ای دارم(تحصیل میکنم)
البته مشغله ذهنی ام خیلیی دارم!
عاشق مهندسی کامپیوتر!
و همونقدر هم عاشق خوندن و رپری!

خدایا منو بکش



آنتی boyها حتما نظر بدن!