xoxo-khaste-EXO

xoxo-khaste-EXO

xoxo-khaste-EXO=====هرچی تو دلمه مینویسم!
xoxo-khaste-EXO

xoxo-khaste-EXO

xoxo-khaste-EXO=====هرچی تو دلمه مینویسم!

خسته بودن ینی چی؟
ینی...
از بدن درد بخودت بپیچی
ینی...
شما بگین
ینی چی؟

حالم خرابههههههههه

امروز حالم بد تر از روزای دیگست
حالم خرابههههههههههههه
دیشب اینقد گریه کردم که چشام درد گرفت
الانم یک کلمه درس هم نخوندم
اصن حسو حالش نیست
امتحانم دارم
دلم میخواد ببینمش هرچند که فقط داغ دلم تازه میشه
وقتی میبینمش هول مشم
یخ میشم

فاک مدرسه


دیروز مدرسه نرفتم
همچنین پری روز
خخخخخخخخخخ
کلا مدرسه تعطیل


صبحتون بخیر

صبحتون بخیر
امروز اصلا حوصله ی مدرسه رفتن رو نداشتم
صب ساعت 6:30بیدار شدم
وباید 6:45 مدرسه می بودم
گفتم نرم سنگین تره!

رفیقام

امروزم داره تموم میشه
حالم زیاد خوش نیست
تو کلاس همش سرم رو میز اخر سرم معلم گیر داد بهم
رفیقامم که تو حال خودشونن
همشون یکی رو دارن که ازش تو جمع تعریف کنن
ولی...من
فقط گوش میدم
چون حرفی ندارم برا گفتن
هه
اشکال نداره
میگذره